måndag 16 mars 2009

Spikmatta!



Idag köpte jag äntligen spikmattan! Ska prova den sen innan sovdags.
Har redan stuckit mig på den flera gånger.
Den är gjord i plast och är uppblåsbar. I instruktionshäftet står att man ska börja försiktigt med 10 minuter och sedan kan man öka till 20. Det står att man frisätter endorfiner och lugn-och-ro-hormoner. Låter bra so far! Sen kommer en varningstext, där det bla står att man inte bör lämna PATIENTEN ensam. Hm...jag tänker chansa.

Tennisen ikväll:
Coachen var sjuk så vi körde själva. Jag och Malin spelade mot Cissi och Frida. Det gick väl lite sådär med servarna men det var jättekul!
Mitt racket har fått nya strängar och kändes jättebra.
Tennisen igår:
H spöade mig som vanligt, men snäll som han är slutade han räkna. Själv räknar jag nästan aldrig, har annat att tänka på.

New life & sunt-förnuft-dieten idag:
Har funkat bra. Mycket motion och inga onyttigheter. Morgonpromenaden var toppen! 7 km i gryningen, I love it :-)
Cissi däremot har gått ur godispakten - hon fixade inte de hårda reglerna (inget godis måndag-fredag, böter 100 spänn annars). Karin försökte tjäna pengar genom att ge mig en toblerone som hon köpt på Tallinfärjan i helgen, bussigt?

Inga kommentarer: