söndag 29 mars 2009

Dålig tajming x 3

Så här glada var Lisa och Anna efter Premiärmilen idag:
Bra jobbat!!
F** vad surt att jag inte kunde vara med (dålig tajming 1: att bli förkyld nu)! Men det blir ju fler lopp - tex Lidingöloppet till hösten som jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning. Vi ska springa den halva varianten lördag 26/9. Nästa löpträning är på torsdag om hals, näsa och skavsår är OK.

Har inte gjort så mycket mer idag än att softa här hemma. H den stackarn är fast i Kiruna. Planet som skulle lyfta därifrån kl 18 kommer att starta tidigast 22:50 istället. Kul? Alla som varit på Kirunas flygplats vet. Dålig tajming 2: att planet blir försenat när min H ska hem.

Suntförnuftdieten idag:
Har funkat rätt bra. Fil till frukost, spaghetti och köttfärssås till lunch/middag. Knappt 10 godisar till Seinfeld. Tack Anna för att du inte köpte så goda sorter! Lakritsarna var goda, jag älskar ju lakrits. Apropå lakrits så har jag hört rykten om att Göteborgskex har lanserat Singoalla med lakrits. Varför????
Vi har ju gjort om godispakten till kak- och bullepakten, dvs den som äter kakor eller bullar får betala 100 spänn i böter. Det var ju typiskt dålig tajming (nr 3).

Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund.

Inga kommentarer: