onsdag 18 mars 2009

Vänner-Monica har kapat min blogg!

När jag läser gårdagens inlägg känner jag inte igen mig själv. Det är bara slutet som låter som jag: Nu ska jag äta och dricka kaffe. Resten ser ut som att Vänner-Monica har kapat min blogg!
Idag är jag på jobbet igen, tyvärr! Det var jättehärligt med en hemma-dag mitt i veckan. Har inte hänt sen ICA-tiden och det är många år sen.

Har varit ute och köpt nya löparskor på lunchen. Vad bra det är när man får proffsig hjälp i butiken. Jag fick springa på löpband och prova mig fram till den bästa modellen för en pronerare som jag.
I år blev det ett par Adidas Salvation. Supersköna! Riktigt längtar tills jag ska ut och prova dem! Kanske redan ikväll, loppet är ju faktiskt nästa helg...hoppas H är på springhumör så jag får sällskap.
Men först ska jag till Charlotte och skämma bort mig lite.

Inga kommentarer: