söndag 1 mars 2009

Söndagkväll

Har precis kommit hem från Anna i Ekhagen där jag har fått en fantastiskt god middag och matlåda med hem :-) Inte illa!
Dagen i övrigt har gått i slöhetens tecken, har i stort sett inte kommit ur soffan. H var hit med lite frukost/lunch på eftermiddagen men annars så har jag mest sovit till Vasaloppet. Man blir ju rätt trött av längdskidåkning va.

Har funderat, eftersom jag kommer att få frågan imorrn, vad som var bäst och sämst med Sälen:
Bäst: att loggan gick att ta bort från jackan utan att lämna några spår. Och Gösta, han är verkligen toppen!
Sämst: att jag åkte dit överhuvudtaget och att jag inte kunde hyra några längdskidor (det var slut på pjäxor).

Nu ska jag inte gnälla över Sälen mer, det finns värre saker och det är inte ett dugg synd om mig!
Imorrn tar jag nya tag!
Ser fram emot tennisträning imorrnkväll.

Natti natti.

Inga kommentarer: