söndag 29 mars 2009

Earth hour

Missade jag helt kan man säga. Min lägenhet var iof helt svart men så var jag ju inte hemma heller.
Jag var i Ekhagen på middag och lagom till Earth hour åkte vi in till Debaser på Söder och kollade på Marching Band. De började spela 21.30 precis när vi kommit dit så jag antar att de hade lite Earth Hour innan.
Spelningen var väl inte så jättespännande direkt, helt OK men det blev inget drag om man säger så. Efteråt gick jag upp till Maria som bor där i krokarna och drack lite öl och snackade skit.

Lördagen enligt suntförnuftdieten:
Igår var en bra matdag, omelett till sen frukost, spaghetti och köttfärssås till middag. Glass till efterrätt iof, kanske inte så bra. Också några glas vin och en öl, inte heller så bra kanske.

Har alla ställt om klockan?

Inga kommentarer: