söndag 22 mars 2009

Söndagkväll

och jag borde plugga inför kursens första tenta på tisdag, men icke.

Helgens löpträning:
Anna och jag tog första milen igår, i mycket varierande tempo. Fast om jag ska vara helt ärlig så blev det nog bara 9 km. Det känns verkligen sådär med loppet nästa helg. Men det ska nog gå, på ett eller annat sätt. Hoppas skavsåren har läkt tills dess (jag har 4 st på varje fot).

Helgens party:
Min toppenkollega Karin fyllde år och firade med storkalas. Mycket trevligt! Härliga människor och fantastisk mat. Bandet som spelade hette "In between" och var super, men ännu bättre var basistens 14-årige son Mårten som tog en gitarr i pausen och drog ett par Kent-låtar som present till Karin. Gåshud och tårar i ögonen, vilken kille!! Han blev så populär att han fick fortsätta sjunga några låtar till och jag blev bara tvungen att ta en bild. Kom ihåg var ni såg honom först.

Helgens jobbigaste:
Att jag vaknade imorse med klänning, örhängen och smink på fortfarande. Hade visst somnat.

Helgens mysigaste:
Idag blev det picnic på Norra Djurgårn med kusin och H.

Inga kommentarer: