tisdag 24 mars 2009

Vilken jäkla tenta

Hade tenta på lag- och avtalspension hela förmiddagen. 3 1/2 timme bara flög iväg!
Den var svår och jag har redan kommit på 3 fel, det kan hända att det blir lite svårt att få ihop 70% rätt...
Antar att det är sånt som händer när man inte pluggar ordentligt. Varje gång jag har tänkt läsa därhemma har något annat mycket viktigare dykt upp:
-träna inför Premiärmilen
-sortera foton i datorn och bränna dem på cd. Har dock inte kommit längre än Afrikaresan -06.
-kolla ett par Seinfeldavsnitt
-läsa tidningen "I form" som jag prenumererar på
-spela tennis
-kolla roliga klipp på Youtube
-uppfinna nya övningar på pilatesbollen
-skaffa lite ny musik, helt lagligt förstås
Vi har kommit överens om att plugga här på kontoret inför nästa tenta (om det blir nån vill säga, man kanske inte får fortsätta om man inte klarade sig idag?).
Min studieteknik suger verkligen så jag kan behöva lite draghjälp.

Inga kommentarer: