tisdag 19 maj 2009

Jag klarade det idag igen

Lyckades cykla jobbet tur och retur utan att bli påkörd av galen stockholmare i bil alltså. Som cyklist lever man farligt, så är det.

Ikväll borde jag verkligen ha börjat packa lite saker som ska med till sommarstället men istället har jag gått runt Djurgårn, ätit middag och kollat på Desperate Housewives med kusin och H. Mycket roligare.
Imorrnkväll får bli en riktig jobbkväll:
-packa för ridläger
-packa för Solna
-städa lite i lyan, kan ju vara trevligt
-putsa ridstövlarna
-har jag inte tvättstugan också? Jo det har jag.

Godnatt...

2 kommentarer:

Cajsa sa...

Fan vad skoj! Lycka til på ridlägret! Kärringbänk är ett måste om man inte ska välta eller bli hängandes i luften med ena foten fast i stigbygeln!

Klankis sa...

De bara måste ha en kärringbänk.
Får se om jag orkar röra någon endaste del av kroppen när jag kommer hem så jag kan berätta hur det var.