söndag 3 maj 2009

Borde man göra lite oftare



Åka på spa alltså, några gånger per år vore nog lagom.
Jag satte mig i bilen 8.30 på lördag morgon. Tack världens bästa kille för att jag fick låna din fina bil! Vilken toppenresa. Det var ingen trafik och solen sken och jag sjöng högt hela vägen. 3 1/2 timme tog det inkl två stopp för kaffe. Ja jag vet att man inte behöver så mycket kaffe på så kort tid men jag gillar kaffe.
Vi började med lunch. Supergod mat och härlig miljö men det bästa var att träffa alla igen!!
Därefter blev det behandlingar och softande hela eftermiddagen. Jag tog paraffinbad för händerna och helkroppsmassage, vad ska man säga om det...suuuuperskönt.

Eftersom vi var så många hade vi bokat ett helt hus att bo i och jag hade kunnat stanna där i en hel vecka, minst. Efter behandlingar och bad softade vi i solen utanför stugan med bubbel och tilltugg och hann bli ganska fnittriga innan det var dags för middag.
Till middag fick vi först lax med wasabicreme och därefter ryggbiff med nån slags rostad potatisgrej och balsamicosås. Goda franska viner till. Efterrätten var chokladfondant med glass och färska bär. Också en irish coffe.
Därefter promenad på stranden, så vackert att man nästan blev lite religiös.
I morse efter morgonprommis och frukost var det bara att åka hem. Tråkigt! När får jag träffa alla tjejerna samtidigt igen?
Kanske blir en sväng dit i sommar också?

Inga kommentarer: