tisdag 17 februari 2009

Tisdag = löpträning

Jag har fortfarande problem med bredbandet hemma men har fått låna H´s dator och 3G-mobila bredband, det är toppen!

Nu har jag varit på kurs i två dagar. Mycket intressant och lärorikt. Om någon vill veta hur den lagstadgade pensions-, efterlevande- eller sjukförsäkringen fungerar så är det bara att fråga mig...Nästa gång ska vi lära oss allt om avtalspension. Grymt!

Idag är det ju tisdag och i vanligt ordning ska Anna och jag löpträna. Det blir ett varv runt Djurgårn typ, 7 km. Just nu känns det väldigt tungt, men no pain - no gain eller hur?
Premiärmilen närmar sig ju med stormsteg så det är väl bara att bita ihop, jag tänker inte vara den som bangar!

Till middag blir det quinoasallad med tomat, gurka, bladpersilja, citron, mynta och granatäpple. Till den blir det lax som jag ska laga i ugnen. Inte ett endaste E-ämne, tjoho!

Granatäpple är min favoritfrukt, SÅ gott och SÅ nyttigt! Kanske liiiite väl jobbigt att rensa men ack så väl värt besväret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men kompis, har du börjat blogga! KUL! Såg att du länkade på msn nämligen:-) Det känns bra att kunna följa dig nu i vardagen när det går ett tag mellan gångerna vi ses! Kram