tisdag 24 februari 2009

Fryser!!


Idag har varit en blåsig dag och jag fryser fortfarande!

Vi hann ta några åk imorse och jag bara älskar de här skidorna! Salomon Aero. Pjäxorna skulle jag däremot gärna bränna upp, tror jag ska byta dem imorrn...
Backarna är riktigt fina!

Dagens resultat:
Antal vuxna som tävlat: ett femtiotal
Antal barn som tävlat: massor
Försäljning: EN.
Kalorier jag stoppat i mig: Tusentals. Panerad fisk till lunch och pizza och öl till middag. Längtar hem till quinoasallad och sushi.
Antal borttappade barn vi har tagit hand om tills vi fått tag på föräldrarna: En stackars ledsen pojke. Tur han hade telefonnummer på sig.
Antal frusna tår utan känsel: 10/person
Antal SPP-anställda som frusit och längtat hem idag: 3

Imorrn ska vi till Tandådalen. Natti natti.

Inga kommentarer: