fredag 20 februari 2009

Äntligen fredag igen

Åh vad härligt!
Och solen skiner också, fantastiskt!

Idag efter jobbet blir det mitt favoritfredagsnöje: Först skämma bort mig lite hos hudvårds-Charlotte, sen sushi och vin med H.
http://www.hudvardskliniken.se/
Ingen tennis ikväll, det blir lektion med coachen imorrn istället. Om Comhem har skött sig så blir det kanske tom lite TV ikväll, men det ska jag nog inte räkna med. Har inte ens fått nåt svar på mitt halv-arga mail jag skickade igår där jag frågade hur länge driftstörningen skulle hålla på egentligen. Kan fortfarande inte släppa att jag gav dem en chans till! Skicklig tjej på kundtjänst.

Imorrn blir det förutom tennis lite shopping och packning, på söndag åker jag ju till Sälen :-)
Vi har fått jättesnygga jackor från Cross:


Inga kommentarer: