onsdag 25 februari 2009

En dag på jobbet

Jag tog några åk i morse innan vi satte igång. Mycket bra åkning!



Sen blev det jobb, ojojojojoj vad vi har fått jobba. Ungarna var som galna och ville tävla. Vi fick stänga barntävlingen redan efter en timme för priserna tog slut. De vuxna var också på hugget och vi (ja fast inte jag då) fick faktiskt till hela tre försäljningar.

Till lunch blev det en fantastisk gulaschsoppa och till middag har Gösta bjudit på scampi med ris och saffranssås från Lisa Elmqvist. Grymt!! Antal kalorier: inte ens hälften av gårdagen!

Man blir otroligt trött av det här alltså, man är väl inte van vid frisk luft och att stå upp hela dagarna. Dags att sova, blir nog inga problem. Igårkväll läste jag ut min bok, Berättelsen om Pi, dags för nytt projekt. Kanske Socialförsäkringsboken som jag tog med av nån jäkla anledning.

Godnatt.






Inga kommentarer: