måndag 28 november 2011

Hemma igen

Sista dagen i NY försvann i ett rasande tempo.
Vi åt frukost i NoLIta, tog en snabb tur upp till Midtown innan vi begav oss på en sista shoppingrunda i SoHo.

Och vilken shoppingrunda sen, titta här vad jag har med mig hem:


En padda! Solglasögon!


Pyjamas!



Hår- och hudvård samt lite trevliga prylar från apoteket som inte finns här!

Det sistnämnda tänkte jag ta för att sova gott på flyget hem. Jag vet inte om det var vinet eller ölen jag drack till lunch/eftermiddagsfika som slog ut dem eller om de helt enkelt inte fungerar? Jag tog två innan vi lyfte. Nothing. Tog två till. Still nothing. Så nu har jag varit vaken jättelänge.

Åh vad jag längtar tills jag ska jobba imorrn. Åh vad jag ljuger.

4 kommentarer:

Sus sa...

Jag måste åka...

Fröken Fräken sa...

Nä, vaddå, jag är inte avis alls på dig som åker till New York, kollega 1 som är i Mexiko, kollega 2 som åker till Thailand i tre veckor, kollega 3 som åker på kryssning i Karibien.
Är det bara jag i heeeeela världen som har lite arbetsmoral??? ;-D

Nä, jag är verkligen glad för din skull. Och så lite avis, men inte mer än att jag är alldeles grön...

Helena m. 4 sa...

med tanke på hur mycket mat du redovisat de senaste dagarna borde du ligga i matkoma just nu kvinna... och vad gott det såg ut... allt !

Ting sa...

Sjukt härlig resa!
Man blir ju ganska avis...