tisdag 29 november 2011

Faaan

När jag, sen som vanligt, skulle gå till gymet hittade jag varken skor eller kort. Till slut gav jag upp och tänkte att skorna är nog kvarglömda och redan på plats och kortet behöver man inte egentligen. När jag kom ut på gatan var det 8 minuter kvar till passet skulle börja och 3 minuter tills min plats släpps till någon annan. Finns inte en chans att hinna det.

Dåligt med detta:
Jag känner mig jätteklantig.
Jag får inte ihop de 12 passen man skulle fixa i November för att kunna vinna PT-timmarna, och då körde jag alltså spinning förra veckan helt i onödan.
Det blir inget tränat idag.

Bra med detta:
Det kanske är bra att vila min onda häl (NY-relaterad skada)?
Jag kan laga middag.
Jag får gosa med de här två:



Och just precis DÄR upptäckte jag att det inte finns någon blixt på paddan.

2 kommentarer:

Ellen sa...

Men det är så jävla trist att upptäcka saker så sent.
Blä.

Anonym sa...

Kan man verkligen träna "i onödan"?