måndag 6 april 2009

Gryyyymt!

Jag visste väl att tennisen skulle bli grym, på fler än ett sätt!
Grymt rolig och grymt jobbig. Jag är helt skakis!
Vi fick börja med 2-3 forehand och sen en lite taskig backhandboll, sedan tvärtom med backhand först. Min insats: förvånansvärt många bra backhand, fast många skitslag. Sådär alltså.
Därefter volley, min insats: bra!
Serve: inte så bra. Börjar bli orolig inför matchkvällen.
Därefter började den riktiga träningen om man säger så. Coachen slog ut en ganska taskig boll i något av hörnen, missade man den kom en ny väldigt snabbt i det andra hörnet. Jobbigt!! Men så kul att man ler med hela ansiktet. Min insats: hyfsad.
Sen blev det match med poäng på varje boll: Klankis 10 - Frida 5, tjohoooo!!! Men eftersom Frida vann sista bollen så vann hon (coachens egna regler).
Ikväll blir det inga problem att somna inte.

Inga kommentarer: