torsdag 23 april 2009

Dag 1 med pulverhelvetet

Usch och fy, det här var inte kul. Jag mår redan lite illa av blotta tanken på att jag måste dricka skiten imorrnbitti också.
Summering av dagen:
Frukost: varmt vatten med citron och ingefära. Pulverdrink. Började ångra att jag ens blev född.
Förmiddag, ca 10:40: Pulverdrink.
Lunch: ett kokt ägg, ett gäng kräftstjärtar, 1 tomat och lite sallad. Kaffe. Skulle ha tagit pulverdrink också men jag orkade faktiskt inte.
Eftermiddag, när de andra åt chokladmuffins: Pulverdrink.
Middag hos Anna: Helstekt fläskfilé & sallad, saffranscremefraiche. Ingen pulverdrink, vill inte ha.
Humöret: Har varit helt OK ändå tycker jag.
Huvudet: Ont.
Trött: Mycket.
Koncentrationsförmåga på kursen idag: Minimal. Satt mest och tänkte på fetaost. Det får man ju faktiskt äta i den här dieten.
Motion: Promenad till och från Ekhagen, ca 1 mil totalt.
Imorrn funderar jag på att blanda proteinpulvret med minimjölk istället för vatten, det kan väl inte vara så himla farligt?

Inga kommentarer: