tisdag 17 januari 2012

Jerringpriset till Rolf-Göran!

Så fick äntligen hästsporten ett ordentligt erkännande!

Men lika glad som jag blir för Rolf-Göran Bengtssons skull, lika ledsen blir jag av sådana här kommentarer på Aftonbladet:


En s.k "sportjournalist" har som rubrik idag "Förklara för mig hur i helvete ni röstat".

Jag gissar att de här personerna aldrig har varit i närheten av en häst, att deras mammor tappade dem i golvet när de var små och att de mäter 2,5 cm i erigerat tillstånd.

Ärthjärnor.

3 kommentarer:

Sus sa...

Ok, jag erkänner.

"Vem faan är han??"

Men för den skulle missunnar jag honom jag inte priset =)

Och du skulle sett mina vänners statusar. På FB. ett gäng hästtjejer och ett gäng fotbollskillar.

Humor.

Annika sa...

Så jävla trist...
Men inte din kommentar om hur de troligen är, det var väldigt kul. Och antagligen sant. Puckon.

Anonym sa...

Du är fantastisk Sandra!! Ullis