torsdag 5 januari 2012

Bye bye

Det är kul att läsa årskrönikor på bloggar. Som vanligt gör jag ingen sådan, hur skulle den se ut liksom? Bara en massa räkor på fredagarna, svamp och kattungar. Jag kan i alla fall säga vad som var bäst med 2011: det var sju veckors semester i sommar, resan till alperna i mars och resan till New York i november. Jag gillar semester, helt klart! Sen var det ju såklart ett lyft att byta jobb. Vasaloppet var en upplevelse. Jag skulle vilja skriva att det bästa av allt var att skaffa katterna men de väckte mig klockan 5:00 imorse så jag kan faktiskt inte göra det.


Det sämsta med 2011? Jag vet faktiskt inte. Kanske det faktum att det är slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror jag hittat en lösning för morgonpigga små kissar. På nyhetsmorgon i TV presenterades en ny kommande app (kattapp) där kissarna kan spela mot varandra med att fånga springande råttor med tassen... hahaha. /Kusin K

Anki sa...

ÄLSKAR dina kattbilder!!!
Vår älskade hårboll är så lik din på den här bilden!

KRAM och ett underbart 2012!