fredag 27 januari 2012

Framme!

Förutom Bilköus Gigantus strax norr om Stockholm så gick resan som en dans ikväll.


Särskilt för mig, för H körde hela vägen medan jag satt bredvid och knaprade saltlakrits.

Väl framme blev vi sugna på räkor, det är ju fredag. Butiken hade inga färska men titta vad de hade:


Kvällen är räddad! 11 äppelmustpoäng av 10!! Skojar ni att vi ska ladda hela bilen full när vi åker hem på söndag?

Katterna är med den här gången och de har skött sig exemplariskt hela resan. Här hos mina föräldrar har de upptäckt att källartrappan är väldigt rolig. Upp & ner, upp & ner & upp & ner.


Träningsvärk imorrn då, grabbar?

1 kommentar:

Sus sa...

Haha, alltså de där två...!

Vad skönt att de gillar att åka bil. Jag hade en katt, en blyertsgrå lurvig sak (Skorpan) Hon var med mig överallt som en hund.

Shit vad jag saknar henne. 18 år blev hjon innan hon blev överkörd av en bil =(