måndag 30 maj 2011

Snygg räddning

Ikväll spelade jag tennis med coachen i två timmar. Jag cyklade dit och hem. Vad kan man dra för slutsatser av det? Jo, att jag är trött och hungrig när jag kommer hem.

Eftersom H är både norsk och man, förlåt om någon tar illa upp, så hade han inte lyckats klura ut det.

När jag kom hem höll han nämligen på att diska undan efter sin middag bestående av pyttipanna, som han lagat åt sig själv.

Jag bestämde mig för att sätta ut honom på Blocket, men duscha först.

Men då hade poletten trillat ner förstår ni. När jag klev ur duschen väntade en fantastisk portion isterband med sallad på mig. Tänk va!?

Snygg räddning.


4 kommentarer:

Chrissan sa...

Tur för han! ;)

Sus sa...

He he...

Och hörru.
När student, Bästkust och allt annat är avklarat, då dricker vi vin va?

Ting sa...

En jävla tur för honom!
Hahaha!

Osloskånskan sa...

Ja det får man säga! Du har nog haft mer tur med din norrman än jag med min ;-)