lördag 7 maj 2011

Nu så

Idag har jag varit så sjukt bakis. Så pass att jag nyss kommit på fötter, illa!

Det H har gjort under tiden jag legat under täcket och önskat jag vore död är:

- varit på städdag och fixat så vi slipper undvika grannarna.
- städat lägenheten också
- tränat

Han tog nog ut sig lite tror jag:


Vad katterna kan skylla på vet jag inte, men de är rätt trevliga när de sover så jag klagar inte.

Själv är jag hungrig som en varg, en bakfull varg, och håller på med middag. Det blir hamburgare, otippat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du lyssnat på mobilsvar???
Hans var på personalfest i går tillsammans med "Perane"!!!
/Kicki

Kia sa...

Stackars stackars du! Det blir ju alltid värre när man varit på en båt - attans vad det gungar;)
Jättekul att träffa dig,mín skid-idol. Hoppas din söndag bir toppen!