fredag 20 maj 2011

Because I'm worth it



Vilken jävla skitdag jag har haft!

Fatta att jag har suttit och lipat på jobbet idag. Från morgon till kväll. Det kom några otrevliga mail som jag blev väldigt ledsen över och det brast liksom till slut.

Framåt eftermiddagen berättade min kollega att han blivit dumpad och då började han också lipa så då satt vi där och lipade båda två. Vilket gäng va? På en fredag och allt!
Sen lipade jag hela vägen hem på cykeln, bakom mina solglasögon. Sen gjorde jag något man tydligen inte växer ifrån - jag ringde till mamma. Och då blev jag glad igen. Och sen kom H hem så nu är allt frid och fröjd.

4 kommentarer:

Sus sa...

Jag gråter jag med.
Men det är bara för att jag just blev moster.

Jag hade en bra dag på jobbet idag.
Fem dagars Susdagar blev den bästa medicinen.

Kanske du skulle...?

Kia sa...

Mamma <3
Jag blir aldrig för stor eller vuxen för att känna "Mamma!"
Hoppas att mina döttrar alltid kommer att höra av sig.

Annika sa...

Men söta du..! Jag håller med Sus. Och som du säger, vad ska de göra - sparka dig?? Kraaam!

Elin -Bondmora sa...

Förr om åren ringde jag ofta till mamma och stortjöt. Sen ordnade det mesta upp sig, först privar och sen även på jobbet. Förra vintern körde jag i diket med vår sprillans nya bil. Vad jag gjorde? Ringde till mamma och storgrät. Mammor finns alltid där (ja, även pappor, så klart!)
Nu ska du, fin Klanka, ta väl hand om dig. Stora kramen från lilla mig!