fredag 13 maj 2011

För er som har undrat vad jag har gjort medan Blogger varit paj:

Jag har:



- haft fina morgnar på ballen.



- Lyckats fota mitt i ett hopp:


- Fått koka bönor till middag när jag kom hem sent från ridning och H hade lagat spaghetti med KORV. Tänk att han inte känner mig bättre än så.


- äntligen varit till doktorn och kollat upp utslagen jag har haft länge på armen och nu även har på benen och ryggen (jippie):



Och det är INTE ringorm, som jag befarat! Bara lite eksem.
Jag var på värsta coola kliniken på Östermalm, där allt var vitt och de helst verkade vilja göra skönhetsoperationer:


Jag är så glad över min privatvårdsförsäkring! No more vårdcentral for me!

Det är typ allt. Roligare än så blir det inte...skulle vara ridningen då. Förvänd galopp halva kvällen, det kallar jag vardagslyx!

3 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Aaahhh- ridtjej alltså, förvänd galopp-tjolahopp då är du ganska haj på hästryggen :)

Helena m. 4 sa...

Äh - säg som det är, du har limmat ena katten mot krukan med poxy och sen fotat...
;-)

Osloskånskan sa...

Knæsj kattbilde!