lördag 15 januari 2011

Vitt vin & räkor

Vi har väldigt svårt att åka ifrån Bromma Blocks utan att ha med oss något från Erssons hem. Ikväll blev det skagenröra och lemonad.



Fast lemonaden tar vi en annan dag och dricker ett riktigt favoritvin istället, Concannon Chardonnay från USA.



Det blir aningen roligare att skruva IKEA-byrå om man är lite full tycker H.



Vi köpte äntligen ny matta också, en rosa! Fatta vilken snäll kille jag har.



Nu ska jag baka kanelbullar.
Vadå? Surdegen är ju inte klar ännu.



Vad gör normala människor på lördagkvällarna?

Skitfula bilder, jag vet. Vet inte vad som hänt med kameran eller BlogPressLite sedan jag skaffade 4:an. Dumma iPhone. Fast det menar jag inte. Jag älskar den.

2 kommentarer:

Petra sa...

Räkor är aldrig fel. Här är det lugnt ikväll.

Annika sa...

Tror det är BlogPress som fått tuppjuck! Samma för mig ju, fast jag har samma gamla 3:a som innan...