tisdag 18 januari 2011

Två problem (eller: Två UTMANINGAR!)

Problem nr 1, eller UTMANING NR 1:
Jag vill ha ett nytt jobb. Jag har nu jobbat i två år och 49 veckor på samma ställe och kommer liksom inte vidare. I listan över lediga tjänster i huset finns i skrivande stund 0 st annonser.

Problem nr 2, eller UTMANING NR 2:
Om 45 minuter börjar mitt sista pass med PT:n och jag är inte ett dugg sugen på träning.

Vad mycket roligare problemen är när man kallar dem utmaningar. Tänk att jag ändå har lärt mig något av den där jävla LEAN-grejen på jobbet. Förutom det så suger LEAN hästballe. Tycker jag alltså. OK, jag vill ha ett nytt jobb men inget där man pysslar med LEAN. För det suger. Frågor på det?

Och en sak till:
Surdegen verkar stendöd.

1 kommentar:

Petra sa...

Hoppas att du började med utmaningen träning.