lördag 20 november 2010

Vilken dag

OJ vad vi har varit pyssliga idag.

Först så åkte H och jag till Bauhaus och köpte den här lilla raringen:



En dusch alltså. Hade bara ett draperi innan.

Sen så blev det biskvier.



Om nån undrar hur man kokar egen marsankräm så vet jag det nu och det var en baggis.

Sen så lagade jag helstekt entrecote med rosmarin och vitlök, sötpotatismos och min paradgren trattkantarellsås med lingon. Och till efterätt lakritspannacotta med hallon. Fan, jag borde ha fotat lite. Får fota det här istället:


Finporslinet kom fram idag också minsann!

Nu blir det VM i diskmaskinspackning och sen soffhäng. Godnatt.

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Men Fasiken vad Smarrigt! Tydligen vill min iphone blanda stora och små bokstäver och jag är lite för bakis för att orka korrigera eländet. Godmorgon/Ellen