måndag 15 november 2010

Klankis worldwide?

Nu har jag bara Sydamerika kvar, sen har jag blivit läst i alla världsdelar! USA, Nya Zeeland, Kina, Indien, Sydafrika...jag tycker det är kul jag. Även om de inte lär fatta ett skit. Men de kanske blir imponerade av min fotografering. Jo just det.

Det är kul med statistik på det viset. Det är som inte är så kul är att antalet besök per dag har halverats de senaste veckorna. Kanske dags att snacka lite skit om SD´s Jimmie Åkesson igen?

Jag såg en bild i DN på honom, hemifrån hans hus. Han har likadana kaffekoppar som mig och Sus. Så man kan säga vad man vill om killen, men fina koppar han i alla fall.

Nu var det inte det jag skulle skriva om. Men det blev så.

3 kommentarer:

Suzan sa...

vill också resa!!!

Fräsigt sa...

Fina skålar. Knepig karl med knepiga värderingar. :)

Sus sa...

Smart kille det där =)!