tisdag 9 november 2010

Joråsatt

Imorrn fyller H år.

Jag har laddat kaffebryggaren nu så om jag bara tar mig dit, det är väl ca 8-9 meter från sängen, så ska jag nog lyckas fixa morgonkaffet imorrnbitti.

Också har jag gömt ett paket under sängen, så ifall jag inte tar mig upp före honom så kan jag åtminstone överraska med en present.



Det är rosa, jag vet. Hade inget annat hemma. Hoppas han förlåter mig för det. Och hoppas han gillar sina nya byxor som är i. Det är ett par mjukisbrallor från Stadium. Jag hade ju tänkt att han skulle få ett par jeans och en tröja men det kom liksom av sig pga magsjukan och idag när jag sladdade omkring på stan i mina dyngsura stövlar fanns det liksom inte tålamod till det.

Godnatt, måste sova om jag ska fixa det här.



1 kommentar:

Sus sa...

Jag gick upp 25 minuter innan dig. För jag måste dricka kaffe i 50 minuter.

Och mjukisbyxor...? Kan man ha för många? Nä.