torsdag 25 november 2010

Det händer grejer!

Knappt hade chocken över skidåkningen lagt sig så tog jag och ringde en kattuppfödare och beställde två birmakatter som levereras i slutet av januari.
De är ett par veckor gamla nu och ser ut som råttor med rosa svansar, men jädrans vad fina de kommer att bli! Två hankatter blir det. Helig birma. Hur coolt är inte det?

Ja och ikväll har jag varit i gymet och tränat med PT-Ulrika. Hon är galen men skitbra. Galen på det viset att när jag äntligen ska få vila i en hel minut så betyder det inte ligga på golvet och kippa efter andan utan hoppa hopprep. Som vila! Hej Hårdträning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade hellre köpt två birma än åkt Vasaloppet. I tell you.
//Sus

Fräsigt sa...

Heja kattungar. Heja PT. Jag hatar när min PT börjar passet med att säga:" Ellen, när jag säger 3 minuters vila då menar jag inte ens dricka vatten utan total bortkoppling".
För då vet jag att det kommer behövas eftersom det ska svingas 24 kilos kettlebells och köra frivändningar tills jag kräks med hundratusen kilo (läs 50 kg).

Hade jag behövt hoppa hopprep då så hade jag skjutit mig själv i huvudet.

Fräsigt sa...

P.S. Jävligt lång novell skrev jag nu, inser jag. Ridå/ Ellen