fredag 4 september 2009

Myyyys

Mys 1:
Middag på Caliente igårkväll med mina favvostockholmare.

Mys 2:
I eftermiddag tar jag bilen, hämtar upp kusin och hund och åker till Munkbysjön.

Icke mys 1:
H stannar i Stockholm och jag är jättemörkrädd. Hoppas hunden inte är det.

Icke mys 2:
Ska jobba och på kickoff först. Kickoff kan iof vara jättekul. Vi får se.

Icke mys 3:
Inget godis i bilen, hur ska det gå? Vi snackar ju ändå ca 5 timmar. Kanske tar med lite supermörk choklad ifall det blir kris och panik.

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Kickoff ja.. jag ingår i flera grupperingar på jobbet, vilket leder både till stor förvirring och att man måste vara med på fler kickoffer än vad man önskar. Nu i vecka en, sedan i slutet av september ytterligare en när vi ska ut i skogen och ha någon slags vildmarksfemkamp..... om jag måste bli förkyld i år, skulle det kunna få inträffa just då den är... kan man inte få ha det lite mysigt istället??
Och bilfärden i mörkret gick bra?

Klankis sa...

Vildmarksfemkamp känns ju lite väl 90-tal eller vad säger du?
Bilfärden gick bra och att bo i lilla stugan gick också bra. Inga spöken den här gången!