onsdag 23 september 2009

Ångest

Det visade sig att vi inte var riktigt klara med den förra boken än.

Idag har jag genomlidit en hel dag med försäkringsavtalslagen och lagen om försäkringsförmedling.
Kan nån berätta för mig varför jag jobbar med sånt här?

Vi ska ha tenta på det här om mindre än en månad. Det kommer att bli många tråkiga kvällar här hemma fram tills dess.

Börjar på allvar undra hur jag kunde anmäla mig till den här kursen. Jag hatar ju att plugga!! Jag är dessutom riktigt dålig på det.

Dagens +
- Sovmorgon.
- Blåbärsmuffins till eftermiddagsfikat.

Dagens -
- Advokaten som höll i utbildningen. Han må ha många högskolepoäng men knappast ett enda i pedagogik. Jag har faktiskt 7,5 st.
- Blåbärsmuffins till eftermiddagsfikat. Jag fuskade och åt en hel. High carb - high fatdieten.
- Har varit till tatueringsborttagningsdoktorn och bränt mina sista pengar på lite laser.

Inga kommentarer: