måndag 7 september 2009

Härlig helg

Vilken underbar helg det har varit!

Vi har hunnit med härliga promenader, plockat lingon & kantareller (ca 15 st), umgåtts med familj & släkt, varit på marknad, bastat och badat och allt har varit så mysigt.

Längtar tillbaka!

Angående GI och vit månad så kan jag erkänna att det har fuskats ganska ordentligt.

Keesen och jag på promenad.




Marknad. Sjukt mycket folk. Trevligt.



Hittade inte så många kantareller som jag hoppats på. Nästa gång: mindre påse eller korg. Mer fika.



Idag följde K med till mitt jobb och där var även söta Bova. Värsta hunddagiset! Det var inte helt lätt att koncentrera sig på jobb med de här två sötisarna i närheten.



Nu är K återförenad med husse och jag har spelat tennis och rensat helgens lingonskörd. Nästa gång: betala någon för att rensa. Tex brorsdotter.

Inga kommentarer: