måndag 14 september 2009

Att det ska vara så jäkla svårt!!?

Inser att jag har kört GI i en månad nu utan att jag har blivit smal och snygg. Inser också att jag har fuskat lite för mycket. Men ärligt talat så kunde jag väl aldrig i min vildaste fantasi tro att några rödbetor innan ett hårt tennispass skulle kunna förstöra så mycket? Eller att tre bitar mörk choklad i stället för två skulle vara så farligt? Eller att en helg i stugan...osv osv. Ni ser ju, jag är en fuskis.

Vad gör jag nu då? Det är exakt två månader tills jag kommer fram till Thailand och ska gå runt i bikini och här sitter jag med magen hängandes över byxlinningen.

Jo, jag lägger i en högre växel.
Vi har ju faktiskt ett litet gym här nere i källarn. Ett sunkigt, äckligt litet gym. Men 1 kg väger lika mycket där som på SATS.
Efter tennisen tog jag och H ett litet pass. Lite mage, rygg, axlar och bröst. Också ställde jag mig på en sån där vibrerande maskin men gav upp eftersom jag bara skrattade. Jag vet inte vad som var så jävla roligt egentligen, att precis allt dallrade kanske? Verkligen jätteroligt. Jorå.

Det får räcka för idag.

1 kommentar:

Chrissan sa...

Se där ja!
Bättre än ingenting! ;)