lördag 25 februari 2012

Ge mig gärna förslag på aktiviteter

Här sitter jag klockan sju på en lördagmorgon, pigg som en mört.

Egentligen skulle jag vara på väg till stallet, men ridlärarn har gått och fått influensa stackarn. Ingen ridning. Himla tråkigt. För alla inblandade. Utom möjligtvis för hästen som med största säkerhet är på väg ut i hagen nu istället, skuttande av glädje.

Själv får jag väl ta tag i lite nödvändigheter som tvätt, städning, mysfrukost, IKEA-besök och ett pass kettlebells istället då.

Är det sånt man gör på lördagar när man inte rider?



3 kommentarer:

Sus sa...

Det där med ridningen kan väl fortfarande vara en lördagssysselsättning...?

Tjillevipp morsan sa...

Hahaha- läser Sus kommentar och stämmer in på frågeställningen..

Städning tycker jag hör till söndagen. Fokus på Ikea och ridning tycker jag.

Fröken Fräken sa...

Alltså, jag har aldrig varit uppe en lördagsmorgon kl.07 och varit pigg, så det vete sjutton vad man hittar på då. Men Ikea låter ju trevligt. :-D