torsdag 9 februari 2012

Bra dag

1. Bra möte med rolig arbetsuppgift utdelad till mig. (nu blir jag faktiskt lite förvånad själv över att "rolig" och "arbetsuppgift" hamnade i en och samma mening)

2. Sura kollegor satta på plats.

3. Upptäckte liten thairestaurang precis vid jobbet som visade sig vara en riktig liten lunchpärla.

Nöjd!

Varken förkylning, sveda & värk i armhåla eller bokad tvättstuga resten av kvällen kan ta det ifrån mig. Hurra!

Och som om det inte vore nog:



Vilken dag!

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Vänta nu här! Backa bandet!
"Sura kollegor satta på plats"?
Berätta nu hur för Fröken, för jag behöver sätta en projektledare med hybris på plats!

Sus sa...

Men det där var ju en perfekt dag!
Härligt!

Malde sa...

En sån bra dag! Och isterband på det! Kan inte bli bättre!

:-)

Per sa...

mina favoband!!!