torsdag 9 september 2010

OK, det blev en inspirerande eftermiddag!

Moderatorn Mattias Konnebäck var toppen. Rachel Molin var där. Också toppen. Iphone-kameran suger och jag satt nästan längst bak:


Gabriel Forss var där och hade kör med hela företaget. Det var grymt kul och nu vill alla börja sjunga i hans kör. Ska kolla upp intresset imorrn igen när alla har nyktrat till.



Psykologen, hypnotisören, kommunikations- och attitydpåverkansexperten Jörgen Oom var där och höll ett strålande föredrag. Han kunde både joddla och säga "vad var det jag sa" på säkert 10 språk. Sammanfattningsvis kan man väl säga att det handlade om rätt mental inställning. Bra grejer.

Sen drack jag ett glas bubbel.


Sen drack jag ett till.


Sen åt vi lite mat och sen åkte den mest skötsamma och kanske tråkigaste medarbetaren hem. Har haft ont i huvudet hela dagen och jag orkade inte vara kvar helt enkelt. Jag kommer att vara på topp imorrn och då får jag finbesök från Norrland!

H är ute i skärgårn med jobbet och jag ska sova ensam i nya lyan för första gången inatt. Det betyder att jag måste förse mig själv med kaffe imorrnbitti. Fnys.

1 kommentar:

Petra sa...

Bubbel är aldrig fel.