måndag 13 september 2010

Bättre att fäkta illa än att fly?

Jag tog och anmälde mig på Viktklubb.se.

Skrev 20 kg bort tack och sen skulle man välja hur många veckor detta ska ta. Jag skrev 5 veckor. Det är lång tid men 5 veckor kan jag absolut svälta.

Viktklubb tyckte inte det var någon bra idé.

Jag skrev 8 veckor. Två månader. Funkar.

Viktklubb vägrar.

Så då skrev jag 10 veckor och tänkte att visst visst, 10 veckor kan jag stå ut.

Viktklubb fortfarande tjurig. Jag tycker Viktklubb borde ta och fundera lite på sin attityd.

Sådär höll vi på, Viktklubb och jag.

Jag började inse att Viktklubb inte ger sig och skrev 20 veckor. Det gick bra.

20 veckor alltså. Kul.

2 kommentarer:

Madlar sa...

20 kg på 5 veckor...fungerar säkert på en kost av vatten och....vatten.

Cajsa sa...

Ska du gå ner 20 kg????????