fredag 16 juli 2010

Snyft & snörvel

Maya har åkt till sin husse och matte och jag blev blödig. Jobbigt. Ska man söka hjälp mot sånt?

Ikväll hälsar jag på min vän Emelie och hennes dotter Agnes. Pappan Anders är borta och fiskar över helgen så vi har tjejkväll och fredagsmys.



Jag gillart.




Idag började timmerhuset plockas ner. "Karlssons" eller "gammelstallet" ska nu flyttas till Borgafjäll och bli "Johanna & Stefans". Kommer att bli toppen men lite tomt hos oss.



Brorsan och hans barn har hälsat på ett par dagar. Vi har badat, spelat kort och haft det bra. Och ätit sjuka mängder melon.





Imorrn åker jag till Norge och det gör H också fast från Stockholm. Gött.

1 kommentar:

nillas liv på pinnen sa...

Förstår att du kommer sakna den sötnosen!
Men hjälp? Nog klarar du att gråta på egen hand? Hugg tag i någon kompis om det behövs. Lycka till!