fredag 9 juli 2010

Äntligen

Semester. Vilket vackert ord.

Maya sov hela sträckan Stockholm-Sundsvall förutom på två kisspauser. Vi plockade upp mamma och körde vidare till landet. Där väntade pappa med välkomstdrink på silverbricka och det var så himla mysigt. Sen blev det middag på det, han hade grillat och det var så gott. Bra start på semestern!

Nu trängs Maya och jag i sängen. Jag är inte helt säker på att hon får sova i sängen hemma hos sin husse och matte. Men här får hon det. Hon verkar gillart.







2 kommentarer:

Suzan sa...

ÅÅHH.. VILL OCKSÅ HA SEMESTER!!

Fröken Fräken sa...

Ja, semester, det måste vara den bästa uppfinningen någonsin!! Här pustar jag nu ut hemma efter sthlmssejouren.. det spelar visst ingen roll när jag åker dit, det blir alltid stekhett. Men är man tapper så kämpar man på i butikerna. Men jag var också på en båttur!