måndag 26 juli 2010

It´s a win-win!

Imorrn, om det är soligt och fint:
Toppen!! Då kan vi bada och sola och äta glass och melon i solen och ta en sväng med båten osv osv!

Imorrn, om det är regnigt och fult, som igår och idag, vilket är mest troligt:
Toppen!! Då kan jag elda lite mer! Det är massor kvar av det gamla huset som plockades ner.
Jäklar vad roligt det är att elda. Och sicken brasa alltså! Jag blev nervös några gånger. Det var bl a gamla stallets golv och dasset som gick upp i rök, och vet ni vad konstigt, det luktade fan skit när dasset brann. Det där har ju inte använts sedan stenåldern ungefär. Skumt tycker jag att gammalt intorkat bajs kan lukta just bajs i upphettad form efter så många år av torka. Nån ingenjör därute som kan forska lite på det här?

Sen så eldade jag lite hår också, det luktade inte heller så gott kan jag säga.

Inga kommentarer: