onsdag 23 december 2009

Vaknat på fel sida idag tror jag

Är inte 229 spänn galet mycket pengar för en jävla flaska hårspray??

Och är det inte obligatoriskt med julskinka på en julbuffé? Restaurangen på jobbet håller verkligen inte måttet. Paté fanns men ingen cumberlandsås. Varmrökt lax fanns men ingen romsås. Köttbullar fanns med det var köpeköttbullar och sån dynga äter inte jag. Tomatsill fanns men den var jättesalt, också undrar jag faktiskt om de hade tagit matjessill och lagt den i tacosås? Det var mycket äckligt. Det fanns även matjessill men ingen vanlig hederlig inlagd sill. Skumt. Det fanns snustorr janssons också.
Jag åt lax, ägghalvor och senapssill. Ska bojkotta den här restaurangen i fortsättningen.

Och hur kunde jag vara så korkad att jag tog hämta-ut-tågbiljett? SMS-biljett är ju mycket bättre.

Också saknar jag redan H. Han kommer upp på fredag.

Inga kommentarer: