onsdag 16 december 2009

Tatueringsstatus

Idag var det dags för besök hos Dr Göran på Stureplan, han med lasergrejerna.

YAG-lasern tog ingenting nu, det betyder att det inte finns tillräckligt mycket pigment kvar som den kan slå sönder.
Alexandritlasern tog däremot, tur det. Annars hade jag väl fått slipa osthyveln eller nåt istället. Och det hade inte blivit kul.

Jag skulle gärna bjuda på en bild, men fatta att:
1. min mobil håller på att ge upp. Idag återställde den sig helt själv och efter det fungerar det inte att fota längre. Skitgrej! Alla bilder är borta också. Också fick jag ta hjälp av teliabutiken för att ens kunna sms:a igen.
2. min kamera äter batterier och vi har inte ett enda fungerande batteri här hemma.
3. H´s kamera fick bada i Thailand och kommer aldrig att fota mer.
4. H´s mobil är med H, och han är inte hemma.

Inga kommentarer: