lördag 19 december 2009

Bilder saknas!

Om min skitmobil hade fungerat så hade jag satt in bilder här ifrån:

1. H´s och min härliga vinterprommis i Solna/Sumpan.

2. Julkonserten i Kungsholms Kyrka.

3. After julkonsert på Amaranten med Anna, Pamela, Rebecka, Anna & Erik & några fler som jag inte känner men som var trevliga.

4. Sena middagen på indisk restaurang som var toppen, och vi var de enda gästerna. Skumt!

Jag gillar sånt här, när man tänkte ta ett glas vin efter en konsert och sen åka hem och slappa och helt plötsligt är klockan mycket och man sitter på en restaurang och ska precis beställa middag. Och att ölen är gigantisk.

1 kommentar:

Katinka på www.farmorsbloggen.se sa...

Håller med dig, det är underbart att upptäcka hur enkelt det är att vara spontan och strunta i alla planer. Bara göra det som känns rätt och roligt för stunden.Måste vara extra kul då att befinna sig i Stockholm, där utbudet är så enormt! Här på landet hjälper det inte hur sugen man är på en pizza, om klockan är för mycket ;-) Hoppas du får en fin och härlig julhelg!