onsdag 17 juni 2009

Oladdad för jobb

Om precis 20 minuter borde jag vara på jobbet, men här sitter jag oduschad i morgonrocken och avnjuter en kall smoothie.
Kanske fixar det till kl 9:00?
Fattar inte varför jag är så jäkla trött på morgnarna, kan man fortfarande skylla på pollen...? Jag som brukar studsa upp ur sängen, slänga på mig träningskläderna och ge mig ut på powerwalk i 7 km. Har gjort det en endaste gång i vår. Apropå träning och träningsutmaningen så har jag kommit på vad statiska situps är för något: De ska vara statiska, och man ska hålla på i 150 minuter, inte göra 150 st. Ibland känner jag mig lite extra blond. Jag har hur som helst inte ens provat dem än. Men jag SKAAAA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vännen!! Tror du inte att du stressar för mycket? Finns det något man blir trött av så är det ju stress... Semester, inte planera för mycket och bara ta dagen som den kommer tror jag kommer att göra dig pigg igen!

kram från Jempa