torsdag 4 juni 2009

Ja vad ska man säga..

7 grader varmt ute, det blåser och regnar.

Plus:
Man får vara inne och slöa utan att skämmas.
Man hinner läsa en massa bloggar.
Man hinner kolla en massa inredningssidor och drömma sig bort till den perfekta sommarstugan.
Man har Bruce-biljett till på söndag och inte till ikväll.

Minus:
Det sticker fortfarande i fingrarna efter cykelturen från jobbet (inga handskar).
Jag vägrar att sticka ut och springa i det här skitvädret, även fast jag vet att det vore bra för mig.

Andra STORA PLUS just nu:
- Jag klarade den där hemska tentan för ett par veckor sen! Tjoho! Med nöd och näppe förvisso, men vem bryr sig?
- Vi har ett gym här nere i källarn!!! Hade jag ingen aning om! Det är litet och sunkigt och tråkigt, men det finns ett par hantlar iallafall och det är det enda jag behöver (också lite karaktär kanske).
- Imorrn åker vi till Munkbysjön. Underbart.

Inga kommentarer: