söndag 14 juni 2009

Förmidsommarfest

Det är alldeles för lite med bara en midsommar tyckte jag och kusin så vi tog och ordnade en förmidsommarfest här på terassen igår. Kvällen innehöll allt som en midsommar ska göra, utom midsommarstång:

Glada gäster, regn och rusk (tur det finns tak och fönster på terassen), sill och snaps, en massa annan mat, sjuka mängder öl och vin, snapsvisor, Spotify, fågeldansen (joråsatt), allsång.

Vilken fest! Tack alla glada för en superkväll! Och tack igen för de fina presenterna (blommor, vin och ett tårtfat mm, tralalalalalalaaaaa)!

Sista gästen vinglade hem halv fyra imorse och sen sov vi till 12.












Jag tänkte lägga ut några trevliga bilder här men jag måste säga att det var mycket tokbilder som jag inte tror är så lämpliga. Ett par allsångskort bjuder jag på iallafall.





Nu ska jag försöka hålla mig osynlig för grannarna resten av sommarn. Sen tänker jag flytta hem till Östermalm igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv! Var en toppenfest! Hoppas den andra Midsommar oxå var bra! Kram kram! /fia