tisdag 23 juni 2009

Lost på cykeln

Träning idag:
- cykel till jobbet och från jobbet till Skanstull för lite tennis.
- Jenny O och jag fick storstryk av Malin och Cissi men kämpade väl i nästan två timmar
- skulle gena lite hem, det tog 55 minuter. Det brukar ta 30 att ta sig från söder till Solna.
Tror jag somnar inom en timme.

Mat idag:
- smoothie till frukost.
- kycklingwok med fullkornsnudlar till lunch.
- finkaffe och muffins i solen
- nu blir det nån slags kyckling som H håller på att laga. Det luktar underbart men han ser något panikslagen ut i blicken. Jag ska för en gångs skull inte lägga mig i när han lagar mat.

Jobb idag:
-kan inte fatta att jag ska jobba i 3 veckor och 3 dagar till innan semestern. Jag är idiotpissjävlaless redan nu. Allvarligt - jag måste ta mig en ordentlig funderare över min karriär.

Inga kommentarer: