torsdag 5 april 2012

Vart ska alla människor?

Varför stannar folk inte bara hemma över påsk?


Och varför har de så bråttom?

De kan inte trivas så bra hemma.

Själv är jag på väg hem. För om nån har missat det så hör jag egentligen hemma i Norrland, även om jag trivs väldigt bra i Fjollträsk nuförtiden också.

Jag glömde helt bort det där med bildbevis på VS-pyjamasen live. Det blev liksom lite stressigt att packa, städa och jobba hemifrån samtidigt. Men det funkade det med. Jag är ju tjej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag stannar hemma :-) Älskar att var hemma. Men på lördag måste jag åka bort ett par timmar. Älskar mitt fjollträsk! Ha det så trevligt i Norrland.

Fröken Fräken sa...

Jag kan ju säga att folk som är hemma här i Norrbotten går också man ur huse nu under påskhelgen. ÄNNU längre norrut! Det ska åkas skidor,vistas i stugor och arkar och husvagnar, åkas skoter osv. Jättelugnt och skönt att stanna kvar i stan alltså.
Jag testade ju att måla om hallen medan jag jobbade hemma. Det gick bra det med.