söndag 8 april 2012

Morgonkaffe med hög mysfaktor

Gomorron alla glada!


Här sitter jag och värmer mig. Det här med värme i stugan är en evig följetong alltså. Man kan gå och lägga sig i +23 och vakna i +15. Jag gissar att råttorna har det varmt och mysigt där uppe på vinden? För nånstans måste väl all denna värme ta vägen? Jag gissar även att jag andats in lite för mycket rök som sitter och funderar på sånt här?

Idag tänker vi åka hem till Stockholm igen. Skönt att slippa morgondagens bilköer och få en riktig fixardag hemma istället, även om jag gärna skulle stanna kvar här ett tag till. Men det är ju bättre att spara semesterdagarna tills det finns svamp i skogen, eller hur?

1 kommentar:

Anki sa...

Åh vad mysigt det ser ut!!
Och vad jag minns känslan från mina år i huset-i-skogen... 21 grader vid läggdags - 11.5 när vi vaknade! HUA!

Ha en fin och lugn resa hem!